Göteborg

 
Vi hade en väldigt bra semester i Göteborg. Gjorde sådär lagomt mycket, åt och drack gott, myste och hade det bra. Vi bodde hos Lena och Jerry där vi skämts bort ordentligt. Vår första dag spenderade vi på Backaplan där det shoppades en del, sedan åkte jag och Julian till min farmor och hälsade på. Roligt att träffa den lilla tanten :) Hon tyckte att Julian påminde jättemycket om min pappa och kallade honom för Lill-Conny.
 
Till middagen skulle serveras kom Britt-Mare, Tommy och Emil för att spendera kvällen med oss. Även min faster och hennes gubbe kom förbi och sa hej. Roligt att hinna få träffa så många.
 
Lek i lekparken innan middagen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0