Måndag

Idag har jag jobbat ett dagpass. Blev en sväng på kvantum för att handla lite innan jag for hem för att laga lite mat. Panerad fisk med pressad potatis, sallad, avokado och en ost- och kräftröra blev det. Vi fick sedan besök av Johanna, Glenn och Lexie. Julian var snäll och nyfiken på Lexie, pussade på henne gjorde han också.



Nu är jag ledig fram tills på midsommarafton, tre dagar med andra ord. Hoppas på fint väder gör jag. Får se vad vi ska hitta på imorgon men något hittar vi nog på. Att bara få vara tillsammans med mina killar är bra nog för mig. Nu ska jag snart krypa ner i sängen, mina ögon kliar och rinner, vettetusan om jag fått någon form av allergi?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en myskväll! Surrkusen somnade ganska snabbt då vi kom hem.. ;)

2012-06-19 @ 11:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0