Massa jobb och en trevlig måndag

Jag har jobbat mest hela tiden varpå det blivit dåligt med bloggning. Idag har jag dock varit ledig förutom hlr-utbildning som jag hade på förmiddagen. Blev en snabbis på stan med min lilla gosse efter det innan vi for och hälsade på Johanna och Lexie. Där bjöds det på våffellunch och Julian tyckte att det var smaskens.
 

Stortjejen Lexie har växt som bara den sen sist vi träffade henne. Nu är hon stadig som bara den i nacken och är nyfiken och vill vara med och se vad som händer.



Julian var intresserad av sin tremänning idag och ville gärna vara nära.

Fika och massa surr hann vi även med medan småliven vilade. Tack för idag Johanna och Lexie! När eftermiddagen kom och lilleman hade vilat klart åkte jag och Julian vidare hem till min mormor och morfar för att umgås och äta middag. Bruna och fina var dom efter en vecka i utlandet. God mat bjöds det på och smarriga jordgubbar och glass åt vi till efterätt. Julian visade sig vara barnsligt förtjust i jordgubbar visade och han åt tills det inte fanns några kvar, gokillen min. Tack för idag mormor och morfar!

En härlig dag som gått fort som bara den har jag haft idag.

Julian i sin nya Sverigetröja. Snyggungen min!

Nu sover lilleman och jag sitter och kikar på fotbollen. Ätit lite ost och kex har jag gjort med mamma och Micke samt druckit ett glas vin. När matchen är slut blir det sängen för min del, trött på ögat är jag. Imorgon är jag ledig och ska umgås med finaste lilla familjen min. Vad vi hittar på vet jag inte. Anar att det kan bli lite Barbapappa på morgonkvisten i alla fall, sedan får vi se vad dagen bjuder på.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket själv, jätte mysigt att ni kom förbi! :D Fina bilder också! =) Kramis

2012-06-13 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0