Vilken underbar gårdag!

Igår var det inte vilken dag som helst, utan igår skrev vi nämligen papper på ett parhus som vi ska flytta till 10 augusti. Så obeskrivligt skönt känns det kan jag lova! Yeeeey! Det kommer att bli hur bra som helst! Nu är det bara att vänta på att få flytta in och börja inreda, jag längtar som en tok!

Hade dessutom en otroligt trevlig gårdagskväll som jag spenderade med bästa Vickis nere på stan. Vi drack två goda drinkar på Invito, varsin öl på Olearys och avslutade kvällen på Jack's bar där vi testade den nya Xidern Beach (med smak av vattenmelon och jordgubb) samt en nachotallrik. Varken nachotallriken eller cidern var någon höjdare men otroligt trevligt hade vi det i alla fall, tack Vickis!


Pink mojito, så otroligt god!

Idag har jag också haft en härlig dag, underbara sol! Har suttit ute på altanen med Jasmina i flera timmar och njutit av trevligt sällskap samt värmen medan Julian har härjat omkring och mått gott av att vara ute och leka. God smörgåstårta har vi ätit till middag då Majkel fyller år imorgon och hans föräldrar kom hit och uppvaktade honom idag.



Imorgon är det midsommarafton vilket innebär jobb för min del. Kommer jobba hela midsommarhelgen så jag behöver inte fundera på hur jag ska fira denna högtid.

Trevlig midsommar!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Stort grattis till ert nya boende! Vad roligt och måste kännas helt fantastiskt efter allt letande! :-)

Kram

2012-06-22 @ 11:57:18
URL: http://emwliwth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0