Birsta x2

Sovmorgon fick både jag och Robban imorse. Julian vaknade inte förrän åtta och jag fick sova till nio, skönt! När vi gjort oss iordning så åkte vi ut till birsta en sväng för att kolla på träningsskor. Handlade lite föda på willys också innan vi for hem igen. Hann inte mycket mer än hem så ringde Vickis och undrade om vi inte skulle fara ut på birsta o kolla på lite grejer, sagt och gjort så vad jag där återigen. Jag köpte mig en olja att smörja på mina trasiga nagelband, har haft denna för längesedan och den är väldigt bra. Så nu ser jag fram emot att mina nagelband ska bli hela.

Lite bilder från ikväll


Kommentarer
Postat av: Vickis

Tack för idag min privata chaufför! Fin lillgossen blev :-)

2012-03-05 @ 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0