Hot och våld

Rubriken ovan är benämningen på vad jag och mina arbetskamrater har utbildats mer kring idag. Väldigt bra har den varit också tycker jag. Kom precis hem och väntar nu på att mina älskade grabbar ska komma hem så jag får mysa på dom. Lilleman sov till halvåtta imorse så jag hann inte träffa han innan jag åkte till jobbet, så nu saknar jag han!


Lillkillen igår. Han älskar loka/ramlösa och sedan tycker han även att det är väldigt roligt att klättra.

Gårdagen var väldigt lyckad. Jag och Julian var på birsta när det öppnade och strosade omkring där i flera timmar. Hittade lite smått och gott gjorde jag också. Gårdagskvällen var sedan väldigt trevlig och lyckad. Gott med mat och öl var det och sällskapet var super så det kunde inte bli annat än lyckat. Måste vi absolut göra om något tycker jag. Tack tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0