Jag hade rätt!

Idag har nämligen Johanna och Glenn blivit föräldrar till en otroligt söt liten tjej. Stort grattis till er! Fick ett mms av den stolta mormor'n så jag har även fått sett hur otroligt söt den lilla tjejen är. På bilden såg hon ut att vara lik sin mamma. Längtar tills jag får snusa på den lilla sötnöten, förhoppningsvis någon dag till veckan.



Idag har jag och Jullebulle haft en heldag tillsammans med Evin. Blev en promenad ner till stan där vi strosade runt jag köpte en lite tunnare mössa till lilleman. Vi lunchade och så innan vi for hem. Till middag lagade jag lax i ugn med grädde, färskost med vitlök och örter, dill och citron. Serverade denna med pressad potatis och stekt sparris. Julian åt bra och kladdade ner hela bordet och sig själv, så det blev badet när han ätit/kladdat klart. Evin kom hit och vi har surrat en massa, som på den gamla goda tiden. Trevligt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0