Min andra halva- Robert Dückhow

Kärleken är verkligen underbar och den är mer än underbar då jag får uppleva den tillsammans med dig. När jag väl vågade släppa dig inpå, när jag lät känslorna känna efter utan några gränser, då blev jag kär, blixtförälskad. Du tog mig verkligen med storm och jag trodde inte att det var möjligt att känna så starkt för en annan person på så kort tid, men det var det. Samtidigt som det var läskigt så var och är det helt underbart att få älska en annan person så starkt som jag älskar dig.

Du har den där förmågan att säga dom där fina orden vid rätt tillfälle, att skicka dom där spontana kärleksförklaringarna då jag mest behöver det och det är så underbart med dig. Du får mig att känna det där pirret i magen även idag och jag är så kär i dig att jag skulle kunna spricka!

Jag ser fram emot få leva resten av mitt liv tillsammans med dig. Med dig vid min sida är jag inte rädd för att bli gammal för du gör mig trygg. Med dina armar runt omkring mig känner jag mig tryggast i världen och jag verkligen älskar att höra hur ditt hjärta slår, det gör mig lugn.

Tack för att du finns, tack för att du älskar mig.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina ord Ida! :-) Absolut, de ska jag fixa ! :-) hoppas att allt är bra och att vi ses hos Vicky till helgen! :-) Kraam

2012-03-27 @ 14:25:39
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0