Pendlande väder

Besöket av mormor och morfar var trevligt och vi hann fika och surra innan de for hemöver samtidigt som jag och Julian gick mot sjukhuset och Majk. Kvav var luften och det blev varmt då man traskade fram. Härligt att få se en piggare Majk utan massa nålar, dropp och andra slangar. Imorgon flyttar han och mamsen till vårdhotellet, det blir trevligt för dom att få lite lugn och ro i en lite mindre sjukhusaktig miljö.

När jag och Julian gick hem igen blåste det väldigt mycket och kallt, vädret ändras snabbt. När vi kom hem slängde jag ihop en fiskgryta av något slag med pressad potatis till middag. Sedan blev det lek och mys innan det var dags för läggning. Nu sussar min lilla skatt och jag dricker lite kaffe och slappar i soffan i väntan på att tvättmaskinen ska bli klar.


Tokiga mamman med sonen som inte vill titta in i kameran.

Imorgon ska jag och Jullebulle åka ut till Njurunda och hälsa på Sandra plus barn. Blir trevligt värre då det var länge sedan vi sågs nu. Vad mer morgondagen bjuder på får vi se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0