Trevlig dag


Nöjd kille som kikar på Babblarna

En trevlig dag har vi haft hemma hos Johanna. Det är ju hemligt vilken dag det planerade snittet kommer att bli, jag gissar på antingen imorgon eller på torsdag. Får se om jag har rätt. Nästa gång vi träffas kommer den lilla bebben inte längre att mysa i hennes mage i alla fall och jag ser fram emot att få träffa det lilla livet.


Roligt att gå omkring och få lite frisk luft tycker Julian.

Var ute en sväng när vi kom hem innan jag började med dagens middag. Det blev lövbit med färskostfyllda paprikor, sallad, avokado och myntadressing. Gott. Nu har mina killar åkt på 18-årskalas då Julians faster fyller år. Själv ska jag byta om och bege mig mot friskis för ett träningspass. Sedan blir det en tur till solariet, ska bli så skönt!



Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Vickis

Ser mycket gott ut sötnos!! Du kan!

2012-03-06 @ 23:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0