Trött och slut tjej

Trött och slut tjej är vad jag har varit idag. Förkyld har jag blivit och jag skulle kunna ha sovit hela dagen om jag hade haft möjlighet till det. Blev inte någon tripp till Sandra och barnen idag utan istället kom lillasyster och Mimsy och hälsade på. Vi gick ut på en långpromenad då dom kom vilket fick bli min träning idag då det inte blev något pass på friskis ikväll. Efter en dusch och ett sovande barn slog tröttheten mig och jag somnade i soffan medan lillasyster var rastlös och ville göra något. Med andra ord har jag varit världens tråkigaste sällskap idag, stackars lillasyster.



Nöjd kille i väntan på att moster och Mimsy skulle komma.

Tanken var att vi alla skulle åka och hälsa på Majk och mamma på sjukhuset idag men då de inte lyckades få något rum på vårdhotellet idag så stannade jag och Julian hemma. Hoppas att det finns något ledigt rum till dom imorgon. Istället gick vi och hälsade på Evin en sväng. Väl hemma igen lagade jag middag i form av chicken nuggets, ris, kall yoghurtsås med kryddor samt avokado och lite andra grönsaker. Lättsamt och det gick dessutom hem hos Julian. I övrigt har det blivit mycket sång och lek med min lilla goklimp.

Tyvärr kan jag i nuläget inte lägga upp några bilder från dagen då jag inte lyckas hitta sladden till kameran. Min lilla son är huvudmisstänkt för att ha gömt den någonstans. Så detta kommer kanske senare då den återfinns. Min lilla son var oskyldig, var troligtvis jag som lagt sladden på köksbordet, fast har inget minne av att jag gjort det. Fast är lite osäker på om den ens är min, har inte för mig att den såg ut som den här gör, snurrig tjej= jag. Hur som helst så funkar den i alla fall.


Vi idag. Vill att mitt lilla hjärtegull ska tycka om att bli fotad och le, men icke. Det kanske ändras?

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: lilla

du var trevligt sällskap då du var vaken;) sen så förstår jag att du är trött när du har ett morgonpiggt litet yrväder att vara med om mornarna, så vilostunden var heeelt okej:)

2012-03-28 @ 20:16:16
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0