Mys hos syster och gränssättning

Idag har jag och Julian umgåtts med lillasyster och Mimsy. Härligt att träffa dom igen och det var verkligen superhärligt väder idag så vi njöt av att vara ute och busa. Lillasyster bjöd på god pastasallad med varm vitlökssås samt vitlöksbröd till lunch (gissa om det smakade vitlök i min mun efter det?). Det var supergott! Så roligt att få träffa dom igen, var ju ett bra tag sedan nu. Tack för idag! 







Julian är verkligen lycklig då han får vara ute och njuta av det härliga vädret.

Klockan tre infann vi oss på Bvc för att lyssna på en barnpsykolog som skulle prata om gränssättning. Många barn och föräldrar var det där och helt ärligt känner jag väl inte att den där timmen gjorde mig så mycket klokare. Trevligt var det dock att se alla barn och träffa föräldrarna och jag kunde konstatera att min lilla gosse var det absolut vildaste och mest aktiva barnet i gruppen. Medan alla andra barn satt i sin förälders famn eller satt på golvet och lekte med någon leksak så for min lilla gullunge omkring som en virvelvind. Så jag hann inte heller höra så mycket av det barnpsykologen sa vilket säkerligen påverkade min uppfattning av det hela. Jag fick väl inte direkt något bra tips som kan vara till hjälp för oss vid uppfostring av vår kära son. Vi får hoppas att det går bra i alla fall, vi gör ju så gott vi kan.


Kommentarer
Postat av: Vickis

Fina bilder!! =)

2012-03-22 @ 09:08:27
URL: http://www.vickispedia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0