Lunchgäster


Julian på väg till Evin i sin nya mössa.

Igår umgicks jag och Julian med Evin hela dagen. På kvällen var jag och tränade sedan var jag och solade innan jag åkte hem. Skönt.

Idag har jag haft lunchbesök av Evin, Lisa och lilla Ludde. Julian var väldigt gosig med Ludde idag då han pussade och kramade honom massa gånger. Goskillen min. Vi fick även besök av mormor och morfar som nyss kommit tillbaka till Sverige efter en tvåveckorssemester i Thailand. Dom var bruna och fina kan jag lova. Julian fick en sommaroutfit i form av ett linne och shorts av momme och moffa som han kommer vara supersnygg i till sommaren. Tack!


Goskillarna.

Idag har det varit väldigt blött ute. Det blev vi varse då vi gick ut en sväng för att främst Julian skulle få lite frisk luft och bli av med lite energi. Halt och blött var det och inte något vidare roligt väder med andra ord. 

Eftermiddagen och fram till läggdags för lilleman har vi spenderat hemma hos Evin. Lite middag lagade vi också. Nu sitter jag i soffan och väntar på att min kärlek ska komma hem från jobbet. Tänker på en av mina underbara vänner och önskar att jag var nära och kunde krama om, sådär hårt och lugnande. Jag älskar dig vännen och finns här för dig, alltid!

Imorgon blir det jobb för min del, ett dagpass. Ha en trevlig fredagskväll!


Tuffingen min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0