100%

Vilket underbart väder det varit idag! Vi har varit ute mycket och njutit av sol och värme. Lillasyster kom förbi då hon hade jobbat klart och tog med sig Julian ut och lekte medan jag och Robban städade. Sedan gick vi ut vi också och myste i solen.



Vi gjorde oss sedan iordning och åkte ner på stan för att köpa lite lunch innan vi for till Vickis. Dit kom som jag skrev i tidigare inlägg även Klara och efter lite lunchintag gick vi ut till sandlådan och lekte. Vi gick sedan in och fikade innan vi for hem.





Hemma igen gjorde jag iordning dagens middag som blev cesarsallad för att sedan fara iväg på en visning. När Robban släppte av mig och Julian så var vi ute och lekte en stund till innan vi gick in och lilleman fick hoppa ner i badet.

Ikväll har vi bara myst och tittat på Barbapappa som är Julians favorit för tillfället. Nu sover min lilla goskille och jag ska ta mig en dusch nu innan jag kryper till kojs för att ladda för morgondagens kvällspass. Nu är min mammaledighet över och jag börjar jobba 100% igen, ska bli intressant att se hur det kommer kännas efter så lång tid hemma. Men det går säkert bra trots att jag känner redan nu att jag kommer sakna att få spendera all tid med min underbara unge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0