90-årskalas och mys

Igår åkte jag och Julian med mormor och morfar till Stöde för att hälsa på gammelfarfar Olle som fyllde hela 90 år. Ingen ungdom längre med andra ord. Där fikade vi och det kom en hel del folk och uppvaktade honom. En trevlig dag hade vi och timmarna passerade i en rasande fart.  


Födelsedagsbarnet

Trött tjej var jag igår kväll och somnade med Julian vid åttatiden. När lilleman vaknade klockan sex imorse så var jag konstigt nog fortfarande trött, vet inte vad det är för fel på mig. Regnet har öst ner hela dagen men en tur ut till birsta blev det med lilla familjen där vi inhandlade lite nya linnen och strumpor till Julian. Robban hittade även ett par supertuffa pilotbrillor till Julian som han inte kunde motstå att köpa så nu ska det bli spännande att se om detta är något Julian kommer kunna använda när solen och sommaren kommer eller om han bryter sönder dom.

Jag och Julian har bytt batterier på hans Lejonleksak som spelar fint och har myst en massa. Gosigaste lilla ungen min!


Kommentarer
Postat av: Vickis

Så roligt att läsa om vår resa och se bilderna! Man bli ju litt sugen igen..:-)

Men det är nästan härligare och se Julian och dig på dessa bilder, vilken kärlek!! Pusss på dig bästa DU!

2012-05-18 @ 00:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0