Emily Freeman

Dagen har gått fort idag. Var förbi Vickis och fixade det sista inför resan och åkte sedan och växlade pengar. Efter det blev det en tur ut till först handelshuset och sedan birsta city i jakt på en vårjacka som inte verkar finnas. Så nu skiter jag i det helt enkelt, verkar inte vara meningen att jag ska ha någon.

Vi for sedan hem och åt lite lunch innan det var dags att åka mot ö-vik. Julian var hur duktig som helst, både i bilen och på travet som vi var på. Det gick även bra för hästen som vi kikade på, Emily Freeman, som kom tvåa i sitt första lopp. Duktig häst.




Emily Freeman

Ikväll har jag hunnit med att skriva en packningslista så jag vet vad jag ska ta med mig till barcelona. Helt otroligt vad fort tiden har gått, tyckte det var nyss vi bokade resan och på lördag morgon sitter vi på flyget. Kommer att bli hur trevligt som helst. Nu ska jag sova, natti!


Kommentarer
Postat av: Vickis

Tänk att vi far snart! Otroligt!

2012-05-04 @ 16:55:22
Postat av: Moa

Välkommen hem! Hur har det gått att vara utan lillgossen?! Blandade känslor skulle jag tro :)

kram på re!

2012-05-13 @ 20:44:49
URL: http://emmybingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0