Helgen

I lördags tog jag och mamsen plus Julian och röjde på altanen så nu är utemöblerna framplockade och det är bara att hoppas på värme så man kan sitta där ute. Kvällen och natten spenderade Julian hos sin farmor och fastrar medan jag och Robban var nere på stan och åt mat, drack öl och kollade på fotboll tillsammans med Johan och Hanna. En lugn och trevlig kväll hade vi.

Igår följde lillasyster med mig för att hämta Julian. Jag, Julian och Evin var sedan till Marisa och hennes dotter Wilma och hälsade på. Marisas lillasyster Bua och hennes son Måns var också där. Där bjöds det på god ananaspaj och massa annat gott. Barnen lekte och hade det trevligt och vi vuxna likaså.


Måns och Wimla


Julian, Marisa och Wilma

Var väldigt seg och trött igår så det blev en tidig kväll för mig, idag känner jag mig dock pigg och utvilad. Jag och Julian ska hem till Vickis och hälsa på och Julian ska få leka med Klara som kommer att vara på besök hos henne. Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda, vädret ser ju i alla fall lovande ut så förhoppningsvis kan man vara ute och få lite sol på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0