Mysdag på stan

Jag och Julian har haft en trevlig dag på stan idag tillsammans med Johanna och Lexie. Lunchade gjorde vi tillsammans med hjärtat och svärfar, roligt att träffa farfar tyckte Julian. Strosade runt i stadens affärer i jakt på lite kläder och kom väl hem med några plagg men fann inte riktigt det jag letade. Vi avslutade shoppingen med en fika på barista innan vi mötte upp hjärtat och åkte på en lägenhetsvisning. En härlig dag har vi haft med andra ord.


Nöjd Julian och en nyäten liten sötnos på barista.

Imorgon förmiddag ska jag och Julian åka hem till Vickis och fixa det sista "pappersarbetet" inför resan. Sedan blir det en sväng förbi forex för att växla lite pengar. Imorgon eftermiddag åker jag, Julian, Majkel, Christer och morfar upp till Ö-vik en sväng. En fullspäckad morgondag med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en mysdag... Det får vi göra om! :D Kram

2012-05-04 @ 22:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0