Norra berget och jobbhelg




Igår hade vi en mysig förmiddag uppe på norra berget i den stekheta värmen, härligt värre! Vi hann inte mycket mer än hem innan det mulnade på och så småningom kom regnet. Det gjorde inte så mycket då vi ändå bara myste inne, hämtade lite mat och tog det lugnt.

Idag har jag jobbat dag och smet hem vid halvfyra då det var lugnt på jobbet. När jag kom hem så tog vi fram gräsklipparen så nu är smågräsplättarna nyklippta. Vi lagade sedan iordning godmiddag i form av grillad fläskfilé, champinjoner, pärltomater och majskolv med klyftpotatis och chilibearnaisesås samt vitlöksås med mynta. Gott var det och även Julian åt för fullt.

Nu sitter jag och laddar för Eurovision, tänkte ta mig en snabbdusch nu innan så jag kan krypa ner i sängen när jag inte orkar se något mer. Hoppas på Loreen, heja Sverige!

Imorgon jobbar jag ett kvällspass och även på måndag blir det jobb för min del.



Önskar alla en trevlig lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Vickis

Så härlig dag!!

2012-05-27 @ 10:51:49
URL: http://www.vickispedia.com
Postat av: Emelie

Ja det fick bli lite enkelt, småplock går ju alltid hem! :-) Vilka härliga bilder! Julian är ju så himla söt, så lik er båda tycker jag! :-) Kram!!

2012-05-28 @ 15:36:27
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0