Vad hände med mitt barn?

Igår förmiddag var jag, Julian och Robban en sväng på stan där vi även mötte upp lillasyster. Ett par skor fick följa med mig hem, helt oplanerat men ack så nöjd jag är med det köpet. Kanske lite väl färgstarka men det spelade liksom ingen roll då dom var så otroligt bekväma. Jag har nog aldrig ägt ett par så sköna skor och dom kommer jag använda flitigt i sommar. Att dom dessutom var nedsatt i pris gjorde inte saken sämre.


Bild lånad från google.se

Jag och Julian åkte sedan hem till Lisa och Ludde för att umgås då det var månader sedan vi sågs sist. Ludde har blivit så stor och är en sån härlig och glad liten kille. Dessvärre var Julian precis tvärtom. Kände inte alls igen min lilla kille som alltid brukar vara glad som istället hängde på mig och skrek hysteriskt så fort Ludde kom nära honom för att leka. Bättre blev det inte heller efter att han vilat en stund, kände inte alls igen honom. Bortsett från det var det otroligt roligt att få träffa dom, även Kicki var där en sväng. Hoppas nu att det inte dröjer lika länge tills vi ses igen.


Storkillen

Efter vi kommit hem och ätit middag gick vi ut en sväng och Julian var glad och nöjd igen.



Medan jag höll på att städa igår kväll så lyckades Julian hälla massa vatten över mitt tangentbord. Suck! Robban lyckades dock få igång datorn efter mycket om och men som tur var då jag blev mest ledsen över tanken att förlora alla bilder som jag har på datorn. Bilderna har flyttats över till Robbans dator och idag fungerar den men alla tangenter funkar inte så det är väl snart dags att ge upp den här datorn....Nedrans busunge.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vilka snygga skor! Snyggt med lite färg nu mot sommaren tycker jag! :-)

2012-05-31 @ 00:03:07
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0