En liten uppdatering

En hemsk förkylning har jag tagit mig igenom och är nu i princip frisk, skönt! I övrigt så känns det som att jag i princip bara jobbar hela tiden. Men det går ju det också även om det skulle vara trevligt att ha lite mer lediga dagar så man skulle kunna hinna med att umgås med lite vänner och så också. Det är så många som jag saknar nu och som jag önskar att jag hörde av mig till, men jag har helt enkelt inte tillräckligt med ork för att göra detta. Men det innebär inte att jag inte saknar och tänker på mina fina vänner, så ni vet. 
 
Just nu är vi inneboende hos min mormor och morfar då det är byggkaos hemma. Imorgon sätter dom förhoppningsvis igång med köket, som jag längtar efter ett nytt och fint kök! Mormor och morfar har snart spenderat en vecka i värmen (ja, jag är avundsjuk) men på tisdag kommer dom hem igen. Snälla dom som låter oss bosätta oss här då det skulle vara svårt att ha Julian hemma i ett kaos med grejer överallt. Jag har den mest underbara familjen och släkten jag! Jag älskar er!
 
Det var en liten uppdatering i alla fall, så ni vet att jag lever och så. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0