Höstblåsor och svinkoppor

I onsdags var jag med lilleman till läkaren som konstaterade att han har både höstblåsor och svinkoppor. Han fick antibiotika utskrivet som han tagit sedan dess. Det börjar lägga sig och ser bättre och bättre ut för var dag som går. Dock vågar jag inte lämna honom på dagis än då vissa blåsor inte ser ut att ha torkat ut. Så det innebär att jag måste vara hemma från jobbet imorgon också. Men i övrigt så är lilleman pigg och som vanligt, så jag hoppas att blåsorna försvinner så att han kan få gå tillbaka till dagis någon dag under veckan. 
 
Igår var jag med ett gäng arbetskollegor till torpshammar där vi spelade paintball. Det kommer jag aldrig göra igen kan jag lova. Det gjorde mycket ondare än jag trodde vilket ledde till att jag inte alls fann något nöje i det hela. På kvällen möttes vi upp igen för att äta mat och dricka öl på Oleary´s. Mycket trevligt hade vi det och det blev även en sväng på Invito för att dricka någon god drink innan jag tackade för mig och åkte hem. 
 
Imorgon ska jag och Julian åka ut till syster och hälsa på. Stackars lillasyster har blivit smittad av Julians höstblåsor så då får vi passa på att hälsa på henne när hon väl är hemma. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

FY! stackars liten. Ludwig hade också svinkoppor och höstblåsor samtidigt..:/ Puss på er!

2012-09-16 @ 15:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0