Mys hos syster

Jag och Julian hade det bra med lillasyster och Mimsy idag. Vi fick även se hur Vickis bor numera och bjöds på fika. Trevligt! Imorgon ska Julian få hänga med sin moster hela dagen då både jag och Robban jobbar, snäll lillasyster som ställer upp för oss har jag!
 


 
Julian har varit pigg och glad idag så på onsdag blir det nog dagis för hans del, som det verkar nu i alla fall. Men utifall att har jag idag fått ordnat med ett läkarintyg som jag måste skicka in till försäkringskassan där han kan vara hemma till och med torsdag om det skulle behövas. Det är verkligen en hel vetenskap för att begripa sig på hur man ska gå till väga då man har sjukt barn. Hoppas lilleman håller sig frisk och kry ett bra tag framöver efter denna sväng. 
 
Istället är det jag som inte känner mig helt pigg nu. Men jag vägrar att bli sjuk nu utan hoppas verkligen att jag vaknar upp piggare imorgon, det måste jag. Det löser sig, det brukar det göra. 
 
Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Vickis

Tack själva för så celebert besök ;)
Krya på dig vännen <3

2012-09-11 @ 00:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0